dijous, 12 de febrer del 2015

ESGLÉSIA DE SANT PERE. PERAFORT. TARRAGONÈS. CATALUNYA

M’aturava davant del Forn A. Ribas a la Plaça de l’església, 13 de Perafort, volia retratar l’església de Sant Pere, i les ‘escoles velles’, ho preguntava a un forner, potser a l’Albert Ribas Iglesias,o a l’Antonio Ribas Iglesias, i em recomanaven consultar-ho a la dependenta del forn; quan entrava advertia que treien coques de recapte, i li preguntava a quina hora obrien a tarda, i si en tindrien encara, em contestava que a les 17,00 pel que fa a l’horari, i em confirmava que en tindrien a la venda, la seva informació pel fa a les ‘escoles velles’ no em va resultar útil.


Al sortir del forn, veia que obrien l’església, possiblement per quantificar l’obra a fer per facilitar l’accés a les persones amb cadira de rodes, i demanava permís per retratar l’interior.


Retratava també per al bon amic Antoni Calvo Uribe, l’altar de la Mare de Déu de Montserrat.


A la tarda abans de tornar a Castellar del Vallès, tornava fins a Perafort per comprar coques de recapte, n’adquiria per al Josep Olivé Escarré, que no n’havia tastat mai abans, i que la compartiria per sopar amb altres amigues, per a les meves filles, Montserrat i Núria & família , per a casa – malgrat jo ara no en puc menjar - , i per a la meva germana Mercè, i la meva neboda Dolors.

El Josep potser s’oblidarà de l’església de Sant Pere, el que no farà mai però, és oblidar les coques de recapte del Forn A. Ribas a la Plaça de l’església, 13 de Perafort.

Ens agradarà rebre les vostres aportacions a l’email coneixercataunya@gmail.com.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada