dissabte, 10 d’octubre del 2015

L’INEXPUGNABLE CASTELL DE SANT LLUIS DE RISTOL. VILADEVACALLS

Intentava accedir fins al dit Castell de Sant Lluís de Ristol, amb el Josep Olivé Escarré, em trobava amb una tanca metàl•lica que m’ho impedia, i m’havia d’acontentar amb retratar l’edifici des de lluny.


Jo l’havia visitat en anteriors ocasions, i fins vaig tenir el goig d’assistir al casament d’un cosí germà.
http://coneixercatalunya.blogspot.com.es/2012/07/can-boixeres-o-castell-de-sant-lluis-de.html

Imagino que la facilitat d’accés – s’hi pot arribar en cotxe per una pista asfaltada – i el seu relatiu aïllament, han fet necessària la tanca, i fins possiblement altres mesures de seguretat activa i passiva.

Em quedava un dubte, està obert com a centre de restauració ?.

Sou pregats de fer-nos arribar les vostres aportacions a l’email coneixercatalunya@gmail.com

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada