diumenge, 10 de novembre del 2013

ELS ‘BANCS DE FAMILIA’ DE L’ESGLÉSIA DE SANTA MARIA DELS SOCORS DE COLLSUSPINA. EL MOIANÈS. CATALUNYA

Ens arribàvem fins a Collsuspina el Josep Olivé Escarré i l’Antonio Mora Vergés, havíem quedat amb Mossèn Ramon Muntadas Vilaseca, per tal de retratar els bancs ‘ de família’ que es conserven encara a l’església parroquial de Santa Maria dels Socors.

De sobte em posava molt malament, i com m’havien posat les ‘famoses vacunes’ pensava que la broma de l’emmetzinament per part del REINO DE ESPAÑA que m’havia fet l’ infermera , era una realitat tràgica; la Marededéu dels Socors, el mossèn, el Josep, i la infusió que em preparava l’assistenta obraven el miracle de retornar-me a la vida, i amb alguna oblit – possiblement – podia fer la feina.


Retratava els següents bancs :


ARMADRANS


CASANOVAS


CORS


GIRBENT


LES COMAS


OLLER


PADROS


PICAÑOL


VALLDERIOLA

M’explicaven que tots els bancs son posteriors al ALZAMIENTO GENOCIDA contra la II República que duien a terme els feixistes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada