dilluns, 22 d’abril del 2019

IN MEMORIAM DEL BLANES QUE RETRATAVA FRANCESC SALT PRUNA

El Joan Portas Perpiñà publica una fotografia per al record totalment impossible de reconèixer per part seva , i ens deixa un comentari ; aquestes voltes formaven part de la Plaça d'Espanya, el carrer seria l'actual Roig i Jalpí o algun travesser, potser?


Manel Martin Salt; A mi em sembla que aquest carrer era la continuació del carrer que segueix a la plaça dels dies feiners en direcció a la plaça d’Espanya una vegada travessat el carrer ample, jo vaig aconseguir veure les runes o restes d'una d'aquestes voltes.

Joan Portas ; Manel, molt bon dilluns! Per fi algú aporta experiència viscuda. 😃

Vols dir potser el carrer on hi havia hagut antigament el Banco Central? És on hi havia hagut la impremta d'en Colomé?

Manel Martin Salt; Joan Portas l’impremta no ser on estava, però el carrer passava per darrera del que havia estat el banco Zaragozano.

Joan Portas; La impremta estava davant de Can Casado taxista, seguint-lo anaves a parar a Can Giol i a la Fonda de Can Setmanes.

Gràcies per l'aclariment, era un dels meus dubtes quan vaig escriure "un carrer travesser". 😃

Manel Martin Salt; Joan Portas Els avis vivien al carrer Mn. Manresa i quan era petit el terreny de joc era la plaça d'Espanya i tant la plaça com els carrers dels voltants eren prou coneguts.
Marta Caldero Ponsdomenech ;Joan Portas , la fonda era Can Plata, Can Setmanes es la del carrer Antiga

Manel Martin Salt; Marta Caldero Ponsdomenech i la botiga de ca la Paquita Sicrés, l'altre fonda era can Prats.

Manel Martin Salt; Tenia els meus dubtes, ara però, ho confirmo, la foto la va fer el meu avi Francesc Salt i Pruna (1895-1970)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada