Fa anys que maldem per confegir un inventari d’edificis escolars anteriors i/o coetanis a les dictadures feixistes ( Primo de Rivera / Franco /.. ) , i val a dir que hem trobat poca col·laboració en la nostra tasca – de la pública no n’esperàvem i agraïm la que ens ha vingut - , de la privada hem de deixar constància que ens sentim MOLT decebuts.
A Catalunya no ens calen enemics – i dissortadament els tenim a casa ençà de 1714 – només amb els “ amics” ja està quasi garantit que no aixecarem cap.
Trobava a:
L'escola consta de dos cossos de planta baixa i dos pisos. La planta baixa
i el primer pis acollien les aules i el segon pis, fins el curs 2004-05, els
dormitoris. Els dos cossos estan units a la planta baixa, en aquest espai s'hi
ubiquen els serveis de l'escola: menjador, cuina, magatzem, gimnàs, biblioteca,
sala de professors, consergeria, direcció, secretaria, etc.
Escola projectada per Josep Maria Claret Rubira l'any 1969 i inaugurada el 1971.
L'Escola Llar-Lluís M. Mestras d'Olot serà un institut escola el curs
vinent
El centre oferirà secundària als seus alumnes i, també, als de les escoles
de Sant Jaume de Llierca i de Sant Joan les Fonts
https://fonsespecials.udg.edu/historia-de-leducacio/biblioteques-integrants/lluis-maria-mestras/
https://cdn.tsunamipanel.com/100746/media/items/ha-mort-lluism-mestras.pdf
La preocupació per la història, el patrimoni,.., bàsicament és pròpia dels aborígens - qui perd els orígens perd la identitat - , als nouvinguts en la seva majoria els és indiferent i àdhuc en els col·lectius més radicals els molesta. Doncs que es fotin, oi?

.jpg)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada