dijous, 1 de novembre del 2018

IN MEMORIAM DEL COL·LEGI DEL SAGRAT COR. SANT ADRIÀ DEL BESÓS. BARCELONÈS

Havia engrescat al Joan Dalmau Juscafresa en la recerca dels edificis escolars anteriors a la dictadura franquista, i em feia arribar unes fotografies antigues del Col·legi Sagrat Cor de Sant Adrià del Besòs.


Llegia que l’edifici del col·legi del Sagrat Cor de Sant Adrià del Besós datava de l'any 1929
http://santadria.gabrielistas.org/col%C2%B7legi/historia/
http://wwwold.sant-adria.net/cat/visor_foto.php?idfoto=7&ttema=9

Ens agradarà tenir noticia a l’email coneixercatalunya@gmail.com del promotor, i de l’autor d’aquell edifici, noms, cognoms, lloc i data de naixement i traspàs, ....

1 comentari:

  1. Hola. Vaig anar de petit a aquest collegi, estava buscant fotografies per el buscador i em sortia un edifici nou que jo no reconeixia. Es veu que el van tirar a terra i van fer lo de nou. Moltes gracies, no sabeu la illusió que m ha fet tornar a veurel. Vaig estar a partir del any 64 mes o menys.Desde l any 72 que ja no visc a Sant Adriá Gracies

    ResponElimina